Naomi Osaka, ambasadoare a brandului Nissan

0
165

Nissan a desemnat-o pe campioana ediţiei din acest an a US Open, Naomi Osaka, drept ambasadoare a brandului auto japonez.

Osaka a învins-o pe Serena Williams la Flushing Meadows, devenind prima jucătoare japoneză care a câştigat un turneu de Grand Slam.

”În copilăria mea, tata conducea un Nissan, aşa că prin şansa de a fi ambasador al brandului am senzaţia că închei o etapă”, a declarat Osaka la evenimentul din Yokohama.

Nissan, care are intenţia de a se folosi de tinereţea, ambiţia şi rădăcinile japoneze ale lui Osaka pentru a atrage clienţi mai tineri, va apărea în campaniile globale de promovare şi de publicitate în cadrul unui contract de trei ani.

Osaka mai are contract cu Adidas, Yonex, Nissin Foods, Wowow şi Citizen Watch.

Nissan a mai colaborat cu sprinterul jamaican Usain Bolt, care a fost ”director global pentru emoţie”, pentru promovarea GT-R în perioada 2012-2016.

Prin intermediul jucătoarei, Nissan intenţionează să atragă şoferii mai tineri, având intenţia să extindă vânzările automobilului integral electric Leaf şi să promoveze tehnologiile de conducere automată şi conectată.

Osaka a spus că este atrasă de vehiculele sport ale Nissan. ”Pentru mine este GT-R…Pentru că este rapid”.