Te asteptam si pe retelel sociale

Poveşti

Kickboxing ul un mod de viata by Alin CÎMPAN

Kickboxing reprezinta o arta martiala si o lupta sportiva deopotriva, care foloseste intreg corpul la capacitati maxime, in functie de inaltimea si greutatea fiecaruia, avand in arsenal lovituri de brat, ca la box, plus lovitura de ciocan (spinning back kick), lovituri de picioare, la nivelul jos, median si sus la cap, lovituri din intoarcere cu piciorul, lovituri frontale cu piciorul si lovituri de genunchi; sunt interzise loviturile de cot, tinerea si tranta.
⚠️ Poate fi practicat ca autoaparare, fitness general sau ca sport de contact si performanta.
☯️🥊 A aparut intre anii 1960 – 1970 combinand diverse stiluri traditionale de lupta, japoneze si americane
🎬🎥 Filme
BloodSport (Van Damme) 1988
Kickboxer series 1989 – 1995

Sfat: după ce înțelegeți tehnica, probabil vă veți întreba cum să obțineți lovituri mai explozive. Ei bine, puteți realiza acest lucru alergând! Pe lângă dezvoltarea mușchilor picioarelor, ți-ai crește și rezistența.
 După doar 14 zile de antrenament consecvent, veți începe deja să vedeți schimbări majore în corpul dumneavoastră. Rămâneți angajat într-un program de 8-12 săptămâni și vă veți întoarce viața complet.
Când ajungi în acel punct, mersul la sala de sport va deveni deja a doua natură pentru tine. Va fi făcut parte din stilul tău de viață.
Te vei găsi îmbunătățit și performant mai bine la școală, la serviciu sau în viață de zi cu zi.
Kickboxing ul este un sport atat de complex, incat poate fi invatat de la o varsta frageda, dar perfectionat pana la o varsta inaintata, prin natura miscarilor care pune un mare accent pe fitnessul total al corpului, iar beneficiile antrenamentului sunt atat pe partea superioara a corpului, nucleului cat si a partii inferioare, facand sa dezvolti agilitate, rapiditate, stabilitate si forta prin exercitiile sale explozive.
Dezvolta muschii cu si la fiecare antrenament de Kickboxing folosind elemente de izometrie (izotonic) cat si calistenice, combinand efortul aerob cu cel anaerob, spre a maximiza eficienta energica a muschilor si a creste VO2Max.
Antrenamentul va tine mintea concentrata pentru a deprinde fiecare pas si miscare din tehnica de Kickboxing, astfel beneficiile sunt si de ordin mental, mens sana in corpore sano.
La un moment dat, vei iubi, respira si trai Kickboxing ♥️
Sfat: Amintiți-vă, tehnica este întotdeauna cea mai importantă, așa că lucrați pentru a o perfecționa și, desigur, fiți în concordanță cu antrenamentul dumneavoastră.
La fel ca în cazul oricărei alte tehnici, asigurați-vă că efectuați lovitura corect cât de des puteți, pentru a o pune la punct. S-ar putea să fie putin dificilăl de executat, dar aveți încredere, merită cu totul să o înțelegeți – pentru că cine știe, s-ar putea să vă aducă acel knockout spectaculos într-o zi.
Poate că cel mai important aspect al unui memorabil KO este sincronizarea perfectă. Trebuie să știi când să arunci o lovitură: cronometrează-o imediat ce vezi adversarul tău coborându-și garda, când pare a fi orbit sau când ești în poziția perfectă pentru a arunca o lovitură puternică. Cronometrarea este totul și, de asemenea, vă poate ajuta să loviți mai tare, folosind mai puțină energie.
Astfel antrenandu-te în fiecare zi, devii puțin mai bun, puțin mai puternic. Devii mai capabil. Devii sportiv.
 Așa că du-te și antrenează-te din greu!
Alin CÎMPAN este absolvent al cursurilor de instructor fitness organziate de Asociatia Succes cu sprijinul CTMB.

Citeste mai multe!