Ce ti-ai propus sa faci anul acesta din punct de vedere sportiv? Afla cum poti reusi!

0
493

Numele meu este Mihai Cristian am 26 de ani, sunt instructor fitness și iată câteva sfaturi pe care ai putea să le urmezi:

nu încerca să alergi doar pe bandă……..este un clișeu!!!!!!

Cel mai ușor e să faci ceva care e confortabil pentru tine. Trebuie să știi că fără un program bine stabilit nu apar peste noapte rezultate. Dacă tu crezi că alergând pe bandă vei avea cele mai bune rezultate te înșeli amarnic. Cu cât alergi mai mult nu o să îți crească rezistența sau musculatura, s-ar putea nici măcar să slăbești. Alternează exercițiile și folosește cardio inteligent. De multe ori o femeie se teme că dacă renunță la alergat și foloseste exerciții de fortă va fi dificil sau vor avea o construcție a mușchilor într-un mod inestetic. Dacă se întâmplă așa ceva trebuie în mod deosebit să apelezi la un antrenor personal care îți poate crea un plan optim pentru obiectivele tale.

trebuie să începi cu greutățile asistate

Trebuie să îți descoperi și să îți înțelegi limitele. Trebuie să lucrezi pe aparate chiar dacă lucrezi pentru diferite grupe musculare: biceps, triceps, spate, pectorali sau umeri și picioare. Trebuie să ai un punct de plecare, acomodează-te cu greutățile, trebuie să te bazezi pe o creștere constantă a greutăților susținute.

Trebuie să execuți corect, să intrii într-un program pentru începători, să îți iei un antrenor care să te motiveze. Cineva care să te învețe cum să te antrenezi și să te hrănești, asta e cel mai important lucru.

Nu intra pe net și crede tot ceea ce se scrie. Trebuie să urmezi programe concepute de specialiști, numai așa vei progresa. Planul alimentar creeat special pentru tine și programul de antrenament te vor impulsiona să îți creezi un viitor sănătos. Nu contează dacă vrei să  acumulezi masă musculară sau să  slăbești, important e să ai o viață sănătoasa. E mai complicat să pornești pe acest drum de unul singur. Lasă un specialist să  îți rezolve toate problemele. E important să ai un partener de antrenament, el o să îți spună când să te oprești sau când să mai tragi de tine.

ultimele gânduri

Un singur lucru este important: nu trebuie să ții cont de kilometrii alergați, de greutăți sau antrenori ori persoana ta. trebuie ca totul să se desfășoare pe etape. Nu fugi pe ușa dacă este mai greu sau să uiți de sală…..chiar dacă ai febră musculară, peste febra musculară începe totul treptat: pași mici, răbdare, execută corect și vei avea rezultate. răbdarea și timpul vor spune tot. Dacă nu mai poți, oprește-te…ia o pauză dacă nu mai poți dar nu renunța, întoarce-te întotdeauna!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here