Business şi mediu. Despre campanii CSR, cu Ileana Vlăduţ – Podcast Business Philosophy

“Business şi mediu. Despre campanii CSR, cu Ileana Vlăduţ” a fost tema Podcastului Business Philosopy, moderat de Romeo Chiriac.

0:00 – Intro

1:11 – Alaturi de “Business Phlilosophy”. In direct, la peste 160 de editii ale emisiunii TV, cred ca am depasit teama de a vorbi in public!

2:33 – Cum imbini businessul cu terapiile si antreprenoriatul media, fara a fi superficial

3:50 – Fiecare experienta te conduce spre a comunica mai bine. Profunzimea mesajului mediatic

4:41 – De ce sunt tearapiile un liant intre activitatile mediatice si responsabilitatea sociala

5:24 – Curiozitatea din copilarie si “De Ce”-ul care ii dispera pe parinti

5:31 – Mi-am dorit sa ma inteleg in primul rand pe mine. Suntem mai mult decat “ce se vede”

6:46 – Aveam un soi de “lipici” la oameni, lucram usor cu ei

7:12 – Cea mai draga terapie a sufletului meu, ce ne infrumuseteaza personalitatea si diminueaza emotiile negative, este terapia florala Bach

8:50 – Devino constient de ceea ce faci si da la o parte limitarile

9:08 – “Mostenirea” strabunicului Brancusi si relaxarea financiara. Mesajul lui Brancusi este accesibil tuturor, nu doar unor privilegiati

10:39 – Pasiunea pentru arta si comunicare – cel mai mare dar pe care l-am mostenit de la strabunicul Brancusi 11:38 – Cum manifesti prin desen, terapii si comunicare mostenirea maestrului Brancusi?

12:00 – Cand le oferi oportunitatea de a se exprima liber, copiii devin foarte creativi in cadrul atelierelor de desen si al evenimentelor CSR

13:00 – Un portofoliu de ateliere si evenimente CSR din ultimii 7 ani de zile: “Magia apei informate”, “Apecurate asumate”, “Focus to green eco life”

14:30 – “Saptamana verde” – Am mers pe zona de educatie. Copiii sunt mult mai deschisi si mai receptivi la mediul de viata Focus to Life.

15:00 – “ Taina verde ”- rubrica prezentata in cadrul emisiunii “Educatie verde”. Despre legatura invizibila a oamenilor cu natura

16:46 – Impactul “romanului” asupra mediului. Diferente intre programele CSR din Romania si cele din strainatate

18:58 – Cum cresti vizibilitatea unui brand prin componenta de CSR. Arata ca iti pasa, nu doar sa faci profit. Intoarce ceva comunitatii!

20:19 – Fiecare scoate din buzunarul propriu atat cat doreste. Bugetele CSR ale corporatiilor romanesti, fata de cele din occident

22:10 – Desi a fost initial mai mult o constrangere, in prezent, CSR-ul este apreriat pentru componenta de crestere a vizibilitatii brandurilor. Conteaza mesajul transmis si mediatizarea.

22:57 – Am redescoperit dorinta si harul pentru comunicare scriind articole si impresii pe “Tot Ceea Ce Este” si organizand evenimente

24:56 – Stiri fake exista si in CSR-ul online. Suntem foarte usor de dus de nas. Cum te-ai simti daca ai afla ca ai luat decizii bazandu-te pe informatii false?

27:21 – Este un inceput bun, aceasta “Saptamana verde“. Creste eficienta transmiterii mesajelor la nivel national.

29:29 – Segmentul de varsta 4 -14 ani, este mai receptiv. Copiii exploreaza, devin mai constienti de impactul lor si se autoeduca.

30:10 – Calatoriile ne ofera ocazia sa cunoastem alte culturi. Dobandim respect fata de oamnei si natura. Interactiunea este placuta, atunci cand vrei sa o faci placuta!

31:40 – Uneori este frustrant sa vezi ca lucrurile nu se misca mai repede. Timpul este limitat si proiectele CSR trebuie prioritizate. Accesam canale de mediatizare multiple pentru a fi mai eficienti.

31:40 – Lumea intreaba “Dar la noi cand veniti?” Ma bucura colaborarea cu cadre didactice deschise si oameni “open mind”.

33:04 – Am mediatizat evenimentele CSR organizate, cu scopul de a vedea si altii ca “se poate”.

33:35 – Imi plac toate formele de relief. Daca ti-as face acum o ierarhie a locurilor dragi vizitate, m-as suci cu siguranta in urmatoarele 5 minute.

34:28 – Planuri de viitor in zona de antreprenoriat media si CSR?

35:25 – As zice ca suntem pe drumul cel bun si facem ajustarile necesare. “Happy Lotus Life” e un stil de viata, nu doar o societate!

35:48 – Care sunt mesajele rubricii “Alegeri Potrivite” din saptamana aceasta?

36:45 – Surpriza de la Targu Jiu. Comunicarea cu “Omul cosmic” al lui Brancusi si ansamblul monumental Coloana Infinitului, Masa tacerii si Poarta Sarutului

39:23 – Ne “cioplim” si ne transformam in oameni fericiti, “Happy”. Am mostenit de la strabunicul Brancusi dorinta de a transmite mesaje din ce in ce mai profunde.

Podcastul Business Philosophy este sprijinit de Aqua Carpatica.

Stiri recente

Ons Jabeur a câştigat turneul Ningbo Open

Ons Jabeur, cap de serie numărul 1, a câştigat al cincilea său titlu din circuitul WTA, al doilea din...