Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts

Valvis Holding lansează Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie

Valvis Holding lansează pe piața autohtonă a băuturilor alcoolice, brandul Wet, primul Hard Seltzer fabricat în România după o rețetă proprie. Principalul său diferențiator este că Wet este produs cu apă minerală naturală din sursa AQUA, cu arome naturale discrete, nu dulci și conținut moderat de alcool (4,5%).

Inovația Wet

Wet Hard Seltzer este produs în România cu tehnologii de ultimă generație, după o rețetă proprie. Procesul de producție constă în mixul ideal dintre siropul natural din fructe aromate (într-o cantitate moderată pentru a putea menține un conținut extrem de mic de calorii), apa minerală naturală AQUA și alcoolul de origine agricolă.

Wet Hard Seltzer este mai ușor de băut decât oricare altă băutură alcoolică, este ‘ready to drink’ datorită dozei de 330 ml și, nu în ultimul rând, răcoritor datorită apei minerale naturale, ingredientul de bază din compoziția Wet.

Wet is better și pentru că:

  • Are arome naturale extrase direct din fructe
  • Nu conține gluten, conservanți, coloranți și îndulcitori artificiali
  • Are un conținut foarte scăzut de calorii: 99 kcal per 330 ml
  • Conține 4,5% alcool (origine agricolă)

O varietate de arome pentru toate preferințele și momentele de consum

  • Noul produs Wet poate fi consumat într-un mod responsabil la petreceri cool și nonconformiste, în momentele de socializare, la ieșirile cu gașca de prieteni, în cluburi, la festivaluri sau oriunde este loc de distracție. În același ton cu momentele de consum, campania TVC prin care este comunicată lansarea Wet, surprinde prin dinamism, culoare și sound design- un element care aduce conceptul creativ la viață.
  • Wet este disponibil într-o varietate de arome, alese în urma unui studiu realizat pe consumatorii din categorie: Peach, Minty Lime, Grapefruit și Mango. Toate cele patru arome sunt ilustrate printr-un design unic al dozelor de 330 ml și în ton cu aromele comercializate. Wet se bea doar foarte rece sau cu gheață pentru a-i pune în valoare gustul, iar publicul să se bucure de cât mai multe momente răcoritoare Wet.

Hard Seltzer reprezintă o nouă băutură alcoolică fructată la început de drum pe piața autohtonă, care se încadrează deja într-un trend mainstream pe piețele externe și cu potențial de creștere ridicat și în România. Ținând cont de ultimele tendințe în materie de băuturi alcoolice, cu Wet Hard Seltzer ne-am propus să fim deschizători de drumuri în educarea publicului cu privire la această nouă categorie, și astfel, să lansăm un produs atipic și ispititor, comunicat îndrăzneț și memorabil.” a declarat Jean Valvis, Președinte Director General – Valvis Holding.

Wet Hard Seltzer în premieră la Festivalul UNTOLD

Wet Hard Seltzer își face intrarea în scenă în cadrul celui mai mare festival muzical din Europa în acest an, unde peste 200 de DJ-i și artiști de top internaționali precum David Guetta, Martin Garrix sau rapper-ul american TYGA, care vine pentru prima dată pe scena principală UNTOLD, se pregătesc să facă super show-uri la Cluj-Napoca, în perioada 9-12 septembrie. În cadrul festivalului, Wet va avea o scenă dedicată TRAM STAGE, cu un set-up special care va introduce publicul în universul produsului Wet, unde vor putea încerca primul hard seltzer românesc în cele 4 variante de arome disponibile pentru un plus de fun și de distracție.

De asemenea, lansarea produsului este susținută printr-o campanie amplă, pe toate canale de comunicare, ținând cont de grupul țintă. Strategia de lansare a noului produs din portofoliul Valvis Holding a fost realizată cu agenția Cohn & Jansen, realizarea spotului a fost facută cu Multimedia Est și regizat de Tessa Doniga Johnson, cunoscută pentru creativitatea și originalitatea ei. Campania este declinată pe toate mediile de comunicare: TV, radio, digital, outdoor și offline. De implementare se ocupă Media Investment împreună cu agenția de digital Tribal Worldwide.

Campania creativă aduce în prim plan tagline-ul ”Wet is Better” printr-o execuție TVC plină de culoare și de elemente creative din cultura pop și memorabilă prin set-up-urile atipice. Spotul îndeamnă publicul să descopere universul Wet și să pornească în cautarea experiențelor dinamice cu ajutorul celor 4 arome naturale ale noului Wet Hard Seltzer.

Wet este un produs menit să completeze momentele de socializare într-un mod ispititor, fiind conceput în ton cu valorile și stilul de viață al publicului țintă- curajos, nonconformist, ce promite o experiență de băut neconvențională pentru tinerii cu apetit crescut pentru distracție. Pentru a afla mai multe despre detalii despre produs, vizitați website-ul de brand www.wetseltzer.com și canalele social media:

Stiri recente

Pancu, după tragerea la sorţi pentru CE de tineret: Nu există adversari accesibili la un turneu final

Daniel Pancu, selecţionerul reprezentativei U21, alături de alți tricolori, au oferit primele reacţii după aflarea adversarilor de la turneul...