Campania “Etichetări greșite” AQUA Carpatica Flavours, recompensată cu 6 distincții la COMMA AWARDS

AQUA Carpatica Flavours a dovedit că inovația și comunicarea autentică sunt ingredientele secrete ale unei campanii memorabile.

Campania “Etichetări greșite” nu e doar o campanie, e o revoluție a gustului care a făcut valuri în industria de comunicare și a fost recompensată cu 6 distincții la COMMA AWARDS!

“Cu peste 100 de premii în palmares, atât naționale, cât și internaționale, AQUA Carpatica este exemplul că atunci când pui pasiune și dedicație, rezultatele nu întârzie să apară.

Nu este vorba despre noroc, ci despre o strategie bine pusă la punct și o execuție impecabilă.

Într-o lume plină de promisiuni, AQUA Carpatica Flavours a ales să fie diferită. A ales să vorbească limba adevărului și să creeze o campanie care nu doar că a impresionat juriul, dar a câștigat inimile consumatorilor” se precizează pe pagina de Facebook Aqua Carpatica.

Distincțiile acordate au fost:

🏆Grand Prix for Campaign of the year – AQUA Carpatica Flavours

🥇Gold Award- Brand Storytelling

🥇Gold Award- Best Launch Campaigns

🥈Silver Award-Best Communication Strategy

🥈Silver Award- Creative Idea of the Year

🥉Bronze Award- Best Integrated Communication Campaigns

COMMA (Communication Awards) își propune să devină un eveniment de referință în lumea comunicării și relațiilor publice din România, punând accent pe inovație, creativitate și strategie în campaniile și proiectele companiilor și organizațiilor din România și Republica Moldova.

Competiția evidențiază excelența în comunicare și promovează un standard înalt de profesionalism în rândul practicienilor din domeniu. Anul acesta, competiția a fost organizată pentru prima oară în România.

Echipa care a lucrat la campania “Etichetări Greșite”

Valvis Holding:

Jean Valvis – Președinte – Director general al brandului AQUA Carpatica;

Valentina Vesler – Head of Communication & PR;

Menotty Tudosie – Special Project Manager;

Diana Toma – Social Media Manager.

Agenția de creație Cohn & Jansen Creative Network:

Mihai Fetcu – Creative Director;

Roxana Cristea – Group Creative Director;

Ana Vasilache – Senior Copywriter;

Daniel Moisa – Senior Art Director;

Arina Stoenica – Client Service Director;

Teodora Ștefan – Strategic Planner;

Ilinca Dumitrescu – AV Production Director;

Diana Crâșmariu – General Manager;

Andrei Cohn – Creative Partener.

Agenția de media Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director;

Iulia Danescu – Media Manager;

Alexandra Enea – Head Of Digital;

Mariana Mihai – Digital Media Manager;

Marius Zaharescu – OOH Media Manager.

Producția a fost realizată de: Static VFX & Avanpost.

Stiri recente

Olympique Marseille și AS Roma, în semifinalele Europa League

Olympique Marseille s-a calificat în semifinalele Ligii Europa după ce a dispus la lovituri de departajare de formaţia portugheză...