Te asteptam si pe retelel sociale

Business

Posibile adversare ale tricolorelor în Fed Cup. Digi Sport, lider de audiență

România a ratat calificarea în finala FedCup, după ce perechea Monica Niculescu/Simona Halep a fost învinsă, la Rouen, cu scorul de 5-7, 6-3, 6-4, de cuplul Kristina Mladenovic/Caroline Garcia. Franţa s-a impus în faţa României, cu scorul de 3-2, în semifinalele FedCup.

În primul meci al zilei de sâmbătă, Simona Halep, locul 2 WTA, a învins-o, cu scorul de 6-3, 6-1, pe Kristina Mladenovic, numărul 66 mondial. Apoi, Mihaela Buzărnescu, locul 30 WTA, a fost învinsă, cu scorul de 6-3, 6-3, de Caroline Garcia, locul 21 WTA, în al doilea meci al semifinalei FedCup Franţa – România de la Rouen.  Irina Begu, locul 83 WTA, a fost învinsă, duminică, la Rouen, cu scorul de 6-3, 2-6, 6-2, de Pauline Parmentier, locul 53 WTA. Simona Halep, locul 2 WTA, a învins-o, tot duminică, cu scorul de 6-7 (6), 6-3, 6-4, pe Caroline Garcia, locul 21 WTA.

Franţa va evolua, în deplasare, la 9 şi 10 noiembrie, în finala FedCup, cu Australia, care a învins Belarusul cu 3-2.

România va rămâne în Grupa Mondială a Fed Cup și va juca, practic, din faza sferturilor de finală. România se va afla în urna favoritelor, alături de Australia, Belarus și Franța. Posibilele adversare ale României în Fed Cup vor fi Cehia, Germania, Spania sau SUA.AMeciul Simonei Halep din semifinalele Fed Cup, un meci în care a întors scorul de la 0-4 în setul decisiv și a câștigat, i-a adus postului Digi Sport 1 primul loc în topul audiențelor, pe toate targeturile.

Confruntarea dintre Simona Halep, numărul doi WTA și Caroline Garcia, locul 21 a fost cel mai urmărit program de duminică după-amiază.

În ediția din 2019, România a ajuns până în semifinale, după ce a învins Cehia, câștigătoarea din 2018.

Partida care s-a terminat cu o victorie a româncei după trei ore de joc (6-7, 6-3, 6-4)a fost urmărită în medie de 702.000 de telespectatori la nivel național. La orașe, victoria Simonei Halep a fost urmărită de 482.000 de persoane.

Digi Sport 1 a bifat locul întâi și pe segmentul comercial. Postul a obținut o medie de 145.000 de telespectatori, la mare distanță de locul doi, ocupat de Pro TV, cu 85.000 de urmăritori.