Parteneriat între Lenovo şi scuderia Ferrari

0
157

Furnizorul de produse electronice Lenovo a încheiat un parteneriat pe mai mulţi ani, la nivel global, cu echipa de Formula 1 Scuderia Ferrari.

”Parteneriatul presupune expunerea de brand prin plasarea logo-ului Lenovo pe aripile laterale şi suspensiile frontale ale monoposturilor F1 Scuderia Ferrari 2018, precum şi pe uniformele membrilor echipei şi pe mâneca salopetei piloţilor. De asemenea, Lenovo va susţine Scuderia Ferrari cu laptopuri ThinkPad şi dispozitive Miix, care vor fi folosite atât pe circuit, cât şi în afara acestuia”, se arată în comunicat.

”Ne bucurăm de acest parteneriat cu Scuderia Ferrari şi de faptul că lucrăm îndeaproape cu unul dintre cele mai renumite branduri din lume, recunoscut pentru excelenţă în design, pentru performanţă şi inovaţie. Acestea sunt valori importante pentru Lenovo. Combinaţia dintre platforma globală Formula One şi brandul Ferrari este oportunitatea perfectă pentru a continua să creştem brandul Lenovo la nivel global”, a afirmat Lanci, în cadrul comunicatului.

Logo-ul Lenovo a apărut pentru prima data pe monopostul SF71H pe 22 februarie la Maranello, în Italia, şi a debutat la Melbourne, pentru prima cursă de Grand Prix din sezonul F1 2018.