Numărul 1 WTA, personaj Barbie, într-o campanie dedicată femeilor de succes

Liderul WTA, Naomi Osaka, a fost imortalizată de compania Mattel ca păpuşă Barbie, într-o campanie a unei serii dedicate femeilor de succes, care inspiră.

Osaka a declarat că se juca în copilărie cu celebrele păpuşi Barbie şi că este mândră că acum face parte din campania Mattel prilejuită de a 60-a aniversare şi de Ziua Internaţională a Femeii.

“Faptul că am şansa de a reprezenta oameni care s-ar putea gândi că nu pot fi reprezentaţi este ceva foarte important pentru mine”, a afirmat jucătoarea, care are tatăl haitian şi mama japoneză.

Naomi Osaka a menţionat că faptul că se vede imortalizată ca păpuşă îi arată şi cât de mult i s-a schimbat viaţa în ultimul an. “Este incredibil, pentru că anul trecut nu mi s-ar fi întâmplat aşa ceva, însă în acest an am astfel de oportunităţi”, a spus Osaka.

Din seria păpuşilor Barbie dedicată femeilor care inspiră mai fac parte, între altele, şi sportivele Kristina Vogel, Dipa Karmakar, Tessa Virtue, Chloe Kim, Gabby Douglas şi Sara Gama.