FC Barcelona, profit de 120 de milioane de euro, deși nu și-a îndeplinit obiectivele

Deși FC Barcelona nu a reușit să își îndeplinească principalele obiective din acest sezon (a ratat titlul în La Liga și a fost eliminată din sferturile de finală ale UEFA Europa League) ar urma să încaseze nu mai puțin de 52 de milioane de euro, bani care provin din drepturile de televizare pentru următorii cinci ani, dar și între 60 – 70 milioane de euro pentru calificarea în UEFA Champions League.

Totodată, catalanii vor primi alți 8 milioane de euro pentru participarea în Supercupa Spaniei.

De asemenea, FC Barcelona a semnat un contract de sponsorizare cu platforma de streaming muzical Spotify. Conform înțelegerii dintre cele două părți, stadionul din Barcelona își va schimba numele în ”Spotify Camp Nou” pentru următorii 20 de ani, iar în conturile grupării ”blaugrana” vor intra nu mai puțin de 500 de milioane de euro.

În plus, în următoarele trei sezoane, noul sponsor va apărea și pe tricourile jucătorilor catalani, FC Barcelona urmând să încaseze aproximativ  280 de milioane de euro.

Stiri recente

Serbia a învins Austria, scor 2-0, şi rămâne în Divizia A a Ligii Națiunilor. Rezultate

Echipa naţională a Serbiei a învins, pe teren propriu, scor 2-0, echipa naţională a Austriei, viitoarea adversară a României...