Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts

Euro 2016, între emoții tricolore și continua ofensivă a caselor de pariuri

Startul turneului final din Franta aduce deja profit urias din reclamele televizate. Campionatul European reprezinta una dintre competitiile cele mai importante pentru casele si site-urile de pariuri din toata lumea. Pe langa oferta strict parioristica pentru partidele turneului final din Franta, confruntarile dintre cele 24 de natiunii reprezinta si un motiv de investitie in imagine pentru companiile respective. Acestea platesc sume importante posturilor care detin drepturile de televizare pentru difuzarea de reclame inaintea, in pauza sau dupa meciurile de la Euro 2016.

Meciurile Romaniei, cele mai cautate pentru reclame

Conform unei analize prezentata pe www.paginademedia.ro, un sfert dintre reclamele dintre cele doua reprize ale meciului de deschidere, Franta – Romania (2-1) au fost pentru diverse case de pariuri online sau terestre. Astfel, in pauza confruntarii de pe Stade de France, dintre cele 32 de reclame, plus promo-uri, 8 au apartinut caselor de pariuri, dupa cum urmeaza: eFortuna (2 difuzari), Betano, Sportingbet, Casa Pariurilor, Netbet, Betfair si Winmasters. In afara de meciurile Romaniei, cu ocazia carora preturile de publicitate sunt cele mai ridicate, in jur de 15.000 de euro, costurile pentru minutele de reclama variaza, conform www.paginademedia, in functie de pozitia in calup, dar si a numarului de meciuri in care clientul doreste sa insereze reclame. De exemplu, pe langa imaginea companiilor de pariuri, una dintre cele doua televiziuni din Romania care detin drepturile de difuzare ale Euro 2016, ProTV, va incasa aproximativ 250-300.000 de euro pentru reclamele difuzate inainte, in pauza sau dupa meciurile sustinute de nationala Romaniei.

Vedetele sustin imaginea companiilor de pariuri

Pe langa investitiile in publicitate, o alta strategie importanta de imagine a caselor de pariuri este semnarea contractelor cu fosti mari fotbalisti sau sportivi. De mult timp, acestia se transforma in actorii principali ai reclamelor televizate pentru companiile de pariuri, iar miscarea s-a dovedit extrem de inspirata.

Stiri recente

Mircea Lucescu: Nu înseamnă nimic dacă nu obţinem în continuare alte şase puncte

Mircea Lucescu a declarat, într-o conferinţă de presă, că tricolorii au obţinut şase puncte în primele două etape ale...