Acord între Eurosport şi Snapchat pentru programele de la Jocurile Olimpice

0
244

Eurosport şi Snap Inc. anunță semnarea unui acord strategic de publicitate şi difuzare de conţinut din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarnă din PyeongChang 2018, un acord ce presupune transmisiuni, prin intermediul mai multor tipuri de conţinut disponibile pe platforma Discover de la Snap, anunță grupul de media.

Oferta de conţinut include momente din culisele unor evenimente olimpice, precum snowboarding, schi alpin sau hochei pe gheaţă – la care se adaugă conţinut din partea unor sportivi şi influenceri cu care fanii îşi doresc să interacționeze.

De asemenea, prin intermediul acestui parteneriat, fanii vor putea urmări zilnic Our Stories – Snap-uri selectate şi prezentate de utilizatorii de Snapchat – şi Publisher Stories – materiale în format “magazin”, dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă, produse şi prezentate de Eurosport.

Conţinutul disponibil prin intermediul Our Stories va include Snap-uri despre Jocurile Olimpice, create de o echipă de editori de la Snapchat care vor utiliza imagini ale Eurosport de la Jocurile Olimpice, redând fiecare minut al competițiilor prin intermediul platformei Eurosport Player.

„În același timp, echipele Discovery de vânzări de publicitate din întreaga Europă vor putea oferi brandurilor oportunitatea de a ajunge, prin intermediul pachetelor Snap Ad, la comunităţi mai numeroase, mai tinere, preocupate de mediul digital”, anunță reprezentanții grupului Discovery, proprietarul Eurosport.

“Suntem încântaţi să oferim Jocurile Olimpice unui public tânăr, dinamic, care utilizează Snapchat, respectând astfel promisiunea de a pune Jocurile Olimpice la dispoziţia unui public mai numeros ca oricând, pe toate platformele”, a declarat Michael Lang, President, International Development & Digital, Discovery International. „Prin stilul inovator de a prezenta Jocurile Olimpice, acest parteneriat oferă conţinut original pe una dintre cele mai influente platforme de social media din lume,” a adăugat oficialul Discovery.

În medie, 57 de milioane de persoane folosesc zilnic Snapchat în Europa. 25% dintre utilizatorii de smartphone din Marea Britanie şi Franţa folosesc platforma în fiecare zi.

La începutul acestui an, cele două companii au anunţat în Statele Unite un parteneriat prin care Discovery produce în premieră programe pentru platforma Discover de la Snapchat. Primul program s-a intitulat “Shark Week on Snapchat” și a fost lansat în iulie. Seria a durat o săptămână şi a acumulat peste 17 milioane de vizualizări.

Discovery Communications deţine drepturile exclusive TV şi multimedia pentru transmiterea Jocurilor Olimpice în 50 de ţări din Europa, în perioada 2018-2024.

(de Teodor Chiriac)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here