Aproape două milioane de români au urmărit-o la TV pe Halep

Finala feminină de la Roland Garros, în care Simona Halep a fost învinsă de Jelena Ostapenko, a fost urmărită în direct de peste 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara, sâmbătă, la Pro TV, şi de peste 440 de mii de telespectatori la nivel naţional, la Eurosport 1.

Audiențele finalei Simona Halep – Jelena Ostapenko:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 1,9 milioane de români s-au uitat la finală în fiecare minut. Peste 1,4 milioane erau la Pro TV, iar 440.000 urmăreau meciul la Eurosport. Partida a fost transmisă în intervalul 15.50-18.40, infromează Pagina de Media.

În urmă cu trei ani, finala pierdută de Simona Halep în meciul cu Maria Sharapova era văzută de 2,3 milioane de români: peste un milion și jumătate la Antena 3 șo 760.000 la Eurosport.

URBAN. Peste 1,3 telespectatori de la orașe pentru meciul Simonei Halep: aproape un milion pe Pro TV și 350.000 la Eurosport.

La prima finală jucată de Halep la Roland Garros, pe 6 iunie 2014, s-au uitat peste 1,6 milioane de telespectatori: 1,1 la Antena 3 și jumătate de milion la Eurosport.

COMERCIAL. O medie de 550.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe fnala Roland Garros: 416.000 pe Pro TV și 145.000 pe Eurosport.

Cotă de piață de 55% pentru meciul de tenis, ceea ce înseamnă că peste jumătate din telespectatorii care aveau televizoarele deschise se uitau la meci

Acum trei ani, finala cu Simona Halep și Sharapova avea pe comercial o medie de aproape 700.000 de telespectatori pe comercial: 410.000 pe Antena 3 și 270.000 pe Eurosport.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 10 iunie, pe intervalul finalei Rolang Garros (15.48-18.38), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Persoare Rtg% Share%
1 Pro TV 1.422.000 7.9 30.7
2 Eurosport 1 442.000 2.5 9.5
3 Kanal D 419.000 2.3 9
4 Antena 1 309.000 1.7 6.7
5 Romania TV 262.000 1.5 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 10 iunie, pe intervalul finalei Rolang Garros (15.48-18.38), în mediul URBAN:

URBAN Persoare Rtg% Share%
1 Pro TV 966.000 9.9 35.3
2 Eurosport 1 351.000 3.6 12.8
3 Kanal D 197.000 2 7.2
4 Antena 1 178.000 1.8 6.5
5 Romania TV 130.000 1.3 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 10 iunie, pe intervalul finalei Rolang Garros (15.48-18.38), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoare Rtg% Share%
1 Pro TV 416.000 9.2 40.1
2 Eurosport 1 145.000 3.2 14
3 Antena 1 92.000 2 8.9
4 Kanal D 52.000 1.2 5.1
5 Prima TV 49.000 1.1 4.8

Stiri recente

Man şi Mihăilă au promovat cu Parma în Serie A

Formaţia Parma, la care joacă Dennis Man şi Valentin Mihăilă, a obţiinut promovarea în primul eşalon din Italia. În etapa...