TikTok devine furnizor oficial al Tour de France 2023

Pentru prima dată, TikTok devine furnizor oficial al Turului Franței, un eveniment care face parte din patrimoniul sportiv francez de 120 de ani.

Începând cu 1 iulie, TikTok le va oferi susținătorilor și fanilor din comunitatea largă a Tour de France ocazia să experimenteze traseul într-un mod unic. Creatorii de conținut de pe TikTok vor oferi o nouă perspectivă a Turului și își vor arăta creativitatea și pasiunea pentru sport prin clipurile create.

Prin parteneriatul unic, TikTok va aduce Turul Franței (1-23 iulie 2023) și Turul Franței Feminin – Tour de France Femmes alături de Zwift (23-30 iulie 2023) unor noi audiențe și fani din întreaga lume. Diferitele etape ale Turului vor oferi, de asemenea, oportunitatea de a prezenta bogăția și diversitatea regiunilor spaniole și franceze prin care se desfășoară cursa.

Parteneriatul cu Turul Franței are la bază pasiunea comunității TikTok pentru sport și pentru ciclism în special. TikTok va aduce astfel cele două curse emblematice din ciclismul masculin și feminin unei audiențe de peste un miliard de utilizatori din întreaga lume – inclusiv 150 de milioane în Europa. Acest lucru este o oportunitate prin care oricine va putea trăi pasiunea și dedicarea cicliștilor extraordinari, bărbați și femei.

TikTok va prezenta întregii lumi frumusețea regiunilor prin care trece turul, diversitatea istorică și bogăția culturală a acestora. De la #Bilbao și până pe #ChampsElysees, fiecare oprire va fi o invitație de a descoperi noi locuri, cu ajutorul platformei TikTok.

În fiecare zi, utilizatorii TikTok din întreaga lume vor găsi conținut nou pe contul oficial @LeTourDeFrance, dar și o mulțume de videouri publicate de echipe, cicliști, parteneri, fani și urmăritori ai Marii Bucle, pe pagina dedicată #TourDeFrance.

Marlène Masure, Director General Operations, TikTok Franța, Benelux, Europa de Sud:

„Suntem extrem de mândri să fim parteneri cu ediția 2023 a Turului Franței. Creativitatea comunității TikTok va aduce o perspectivă nouă competiției masculine, cât și celei feminine, dar și o vizibilitate inegalabilă a angajamentului și dedicării acestor atleți extraordinari!”

Julien Goupil, Director de Media și parteneriate, A.S.O (Amaury Sport Organisation):

„Unicitatea conținutului oferit de TikTok se potrivește perfect cu ambiția Tour de France: de a face evenimentul cunoscut oriunde și oricui, prin creativitatea și spontaneitatea fanilor. Conținutul creat de pe marginea cursei va îmbunătăți conținutul existent și va reuni și mai mult publicul în jurul evenimentului.”

Despre TikTok:

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Stiri recente

Cu cine va juca Gabriela Ruse în primul tur la WTA 1000 Miami Open

Gabriela Ruse, locul 102 WTA, venită din calificări, şi-a aflat adversara de pe tabloul principal al turneului de categorie...