Novak Djokovic a devenit noul „crocodil” Lacoste

Novak Djokovic a încheiat contractul cu firma de echipament japoneză Uniqlo și a semnat cu Lacoste.

Astfel, Nole a devenit „crocodil” și va fi amabasadorul mărcii de vestimentaţie francez, urmând să poarte pentru prima dată echipamentul Lacoste la turneul de Mare Şlem de la Roland Garros.

Spotul video este realizat de regizorul Julien Pujol și face legătura peste ani între legendarul jucător francez şi fondatorul companiei, René Lacoste – poreclit “Crocodilul” – şi Novak Djokovic. Fotografiile color și alb-negru sunt executate de Jacob Sutton și simbolizează trăinicia companiei.

 

Stiri recente

Cu cine va juca Gabriela Ruse în primul tur la WTA 1000 Miami Open

Gabriela Ruse, locul 102 WTA, venită din calificări, şi-a aflat adversara de pe tabloul principal al turneului de categorie...