Te asteptam si pe retelel sociale

Business

Mai mult de 580 milioane de lei vor fi alocați în vederea organizării Euro 2020

În vederea Campionatului European de fotbal din 2020, cu nu mai puțin de 583,8 milioane de lei, vor fi construite căi ferate care vor forma legături între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă din Otopeni.

Tronsonul se întinde pe 2,95 km după cum urmează: zona 1 (500 m) – cale ferată clasică; zona 2 (930 m) – terasament înalt cu structură de pământ înalt şi un podeţ; zona 3 (1.520 m) – viaduct şi două podeţe, conform reprezentanţilor Companiei Naţionale CFR SA

„Distanţele între patinoarul de la Otopeni şi viaduct vor fi între 22 şi 26 de metri. Apoi viaductul trece peste împrejmuiri şi magazii, aşa că nu am afectat clădiri sau locuinţe. Viaductul trece la 10 metri de o clădire de birouri şi la 8 metri de un hotel, apoi traversează DN1 şi staţia finală va fi la Terminalul 1 al aeroportului, deasupra sensului girator. Menţionăm că am corelat proiectul cu cel de metrou al colegilor de la Metrorex SA. Ne dorim de asemenea ca acest proiect să fie finanţat într-un procent cât mai mare din fonduri europene, iar în luna mai să putem începe lucrările”, a declarat seful de serviciu pe proiecte CFR SA, Manuela Badea.

De asemenea, având în vedere traficul estimat pe tronsonul Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă Otopeni, Compania Naţională CFR SA a luat decizia dublării liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti. Lungimea liniei dublate va fi de 7,9 km, iar valoarea investiţiei se ridică la 82,6 milioane de lei.

T.C.