Te asteptam si pe retelel sociale

Business

Halep, locul 3 în clasamentul profitabilităţii afacerilor făcute de Nike în tenis

La începutul anului 2018, Halep a rămas fără sponsor, după ce nu a prelungit înțelegerea cu adidas, Simona evoluând în finală la Australian Open într-un echipament fără sponsor.

Apoi Nike a perfectat un contract cu Simona Halep în urma căruia îi achită 1,7 milioane de dolari anual şi un bonus de câte un milion de dolari pentru fiecare Grand Slam cucerit.

Dacă adidas a avut de câștigat cu Naomi Osaka, care a cucerit două turnee de Grand Slam, US Open şi Australian Open, şi Nike se poate felicita pentru alegerea făcută. Pentru că și Halep a cucerit, îmbrăcată în Nike, Roland Garrosul şi Wimbledonul, devenind a treia cea mai bună afacere din istoria brandului.

O spun jurnaliştii de la Baseline, care au făcut un clasament al profitabilităţii afacerilor făcute de Nike în istoria tenisului. Campioana noastră ocupă locul trei în top, peste Nadal şi Federer (care, până anul trecut, a fost îmbărcat de Nike). Sportiva din Constanţa e depăşită doar de Serena Williams şi Pete Sampras.

Câţi bani au câştigat alţi jucători de tenis de top, de la Nike:
– Rafael Nadal – 10 milioane dolari/an
– Roger Federer – 10 milioane dolari/an
– Maria Sharapova – 9 milioane dolari/an
Lider între sportivii sponsorizaţi de Nike rămâne Michael Jordan, care câştigă în continuare, anual, aproape 60 de milioane de dolari.

Simona Halep se va întâlni cu fanii pe Arena Națională din București, miercuri, de la ora 19.00.