Te asteptam si pe retelel sociale

Ştiri

Rezultate spectaculoase pentru Eurosport în România pe durata US Open

Strategia Eurosport de a interacționa cu un public cât mai larg pe mai multe platforme în timpul transmisiunilor US Open în Europa* a contribuit la înregistrarea unei creșteri de două cifre pe Eurosport Player și Eurosport.com, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În ceea ce privește cifrele de audiență, Eurosport 1 și Eurosport 2 au înregistrat creșteri semnificative, de 25%, respectiv 37% în cele mai importante 11 țări*. Rezultatele au fost susținute și de experții Boris Becker, Marion Bartoli și Conchita Martinez, contribuind la creșteri de +122% în România, +30% în Germania, +136% în Franța și +22% în Spania.

Finalele de weekendul trecut au avut, de asemenea, un mare impact asupra cifrelor de audiență înregistrate. Meciul în care Serena Williams a luptat pentru al 24-lea titlu de Grand Slam împotriva Biancăi Andreescu a înregistrat o creștere de 28% față de finala anului trecut, în timp ce victoria lui Rafael Nadal asupra lui Daniil Medvedev a înregistrat a patra cea mai mare audiență din toate timpurile a Eurosportului în Spania. Același meci a înregistrat o audiență medie cu 62% mai mare, în comparație cu finala de simplu masculin din 2018.

Aceeași tendință ascendentă a fost și pe platformele digitale ale Eurosport, Eurosport Player beneficiind de o creștere de 22% a vizualizărilor video și de o creștere de 37% în rândul minutelor vizionate. Mai mult, comparativ cu anul trecut, Eurosport.com (website și aplicație), a raportat o creștere în rândul utilizatorilor unici: Spania (+41%), Italia (+24%), Rusia (+19%), Germania (+11%), Franța (+7%) și Danemarca (+61%).

A fost un an fantastic pentru Eurosport în ceea ce privește acoperirea tenisului pe toate platformele noastre și mă bucur că am obținut aceste rezultate. După recordul de la Roland-Garros, strategia noastră continuă să rezoneze cu fanii din toată Europa, milioane de oameni bucurându-se de conținutul nostru pe toate ecranele.”

Având în vedere că 2020 va fi cel mai important an pentru noi, vom căuta să ne consolidăm angajamentul de a alimenta pasiunea oamenilor pentru tenis, transmițând cele mai însemnate experiențe și conținut pe toate ecranele”, a declarat Dave Schafer, SVP Sports Content, Operations & Planning.

În cadrul US Open din acest an, programul Eurosport – susținut de emisiunea emblematică Game, Schett & Mats și acoperirea live a fiecărui meci de pe Eurosport, Eurosport Player și Eurosport.com – a fost completat de formatele video scurte, printre care 60 Second Pro, New Kids On The Block, precum și vodcast-ul în două părți Tennis Legends, cu Boris Becker, Ivan Lendl, Mats Wilander și John McEnroe.

În iunie, Eurosport a raportat o creștere de 31% a vizionărilor unice din cadrul Roland-Garros prin intermediul serviciului de streaming video dedicat, Eurosport Player și aplicația Eurosport, în timp ce Eurosport 1 și Eurosport 2 au raportat o creștere substanțială în Olanda, Polonia, Spania, Franța, Regatul Unit și Norvegia, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.