Te asteptam si pe retelel sociale

Business

9 greseli care distrug succesul unei campanii ppc

Publicitatea este un domeniu in vesnica transformare, iar in ultimele luni a demonstrat ca orice dinamica a unei campanii PPC trebuie adaptata mereu realitatii.

Din cauza acestor schimbari, calea de achizitie a unei persoane a devenit mai complexa ca niciodata.

O agentie care ofera servicii PPC, asa cum este si agentia de digital marketing re7consulting romania stie sa evite anumite greseli care pot distruge succesul unei campanii PPC.

Asadar, pentru cei gata sa aduca publicitate platita pe clic in strategia de marketing sau pentru cei care au nevoie de cateva indicii utile cu privire la modul de maximizare a abordarii actuale, iata noua greseli pe care ar trebui sa le evitati in campaniile PPC de Facebook Ads sau Google Ads:

1. Nu sunteti bine pregatiti.

Este important sa intelegeti publicul tinta, comportamentul lor online si in ce canale activeaza. Acest lucru va ajuta sa ajungeti la audienta folosind mesaje pe care le vor înțelege. Agentiile PPC analizeaza si pregatesc mereu temeinic orice campanie PPC.

Pentru a intelege audienta, utilizați instrumente de cercetare a cuvintelor cheie. Multe dintre motoarele de căutare majore oferă instrumente similare, precum instrumentul Planificatorul de cuvinte cheie Google. Acest instrument este gratuit pentru agenții de publicitate și permite utilizatorilor să găsească volumul de căutare și nivelurile de concurență pentru termenii de cuvinte cheie.

2. Nu exista un obiectiv sau un plan clar.

Este important sa stabiliti obiective masurabile pentru ceea ce incercati sa obtineti – indiferent daca este vorba despre vanzari, clienți sau branding. Un plan bun indica modul in care veti atinge obiectivele si da loc pentru ajustari atunci cand aveti nevoie.

3. Nu exista o directie concreta.

Trebuie sa tineti cont ca anunturile dumneavoastra sa fie specifice localizarii, dispozitivelor si limbii. Utilizati opțiunile disponibile pentru a va orienta publicitatea intr-un mod corect, astfel incat sa nu pierdeti banii cu campanii ppc care ajung la persoane gresit alese.

De exemplu, daca reprezentati o afacere locala, puteți viza o raza de actiune  in jurul afacerii dumneavoastra, astfel incat reclama sa fie afisata doar clientilor potențiali care se incadreaza in raza respectiva

4. Fara o strategie cu cuvinte cheie negative

Cuvinte cheie negative – termeni de cautare pentru care nu doriti sa fie afisate anunturile dumneavoastra – va sprijina in rentabilitatea investiției (ROI – return of investment), dar actioneaza si ca o patura de securitate suplimentara pentru campania dumneavoastra publicitara.

5. Fara structura de campanie PPC.

O structura corecta va organizează campaniile in teme, ceea ce le face mai usor de masurat si gestionat, mentionand un mesaj relevant pentru publicul dumneavoastra.

6. Lipsa CTA (call-to-action).

A nu avea un apel clar la actiune pe landing page si in anunțuri este o eroare frecventa. Incearca apeluri diferite la actiune pentru a determina care mesaje genereaza cele mai multe rezultate. O agentie PPC buna stie cum sa formuleze corect acest „call to action” pentru o campanie eficienta.

Cand oamenii fac clic pe anunțul dumneavoastra ar trebui sa aterizeze pe o pagina relevantă pentru cuvintele cheie utilizate pentru anuntul respectiv. Atunci cand ii trimiteti pe o pagina irelevanta, creste sansa ca acestia sa paraseasca pagina fara urmari.

  1. Fara instrumente de masura a performantei

Daca nu aveți o modalitate de a masura ceea ce faceți, nu veti putea afla daca strategia dumneavoastra are succes. Majoritatea platformelor de publicitate ofera un instrument de masurare gratuit pentru a putea urmari rezultatele. Utilizati ceea ce invatati din măsurători pentru a ajusta campaniile.

  1. Lipsa testarii

Cand o agentie ppc  construieste planul de anunturi, trebuie sa il testezi si sa il rafinezi pentru cele mai bune rezultate. Posibile modificari pot fi facute în locatia tinta, ora zilei, mesaje, cuvinte cheie, oferta si pagina de destinatie, printre alte elemente. Testarea tuturor acestor elemente și modificarea unde este necesar, va detemina succesul unei campanii.

 

Citeste mai multe!