Victoria României la CE de Handbal a plasat TVR 2 în topul audienţelor

0
129

Miercuri, 7 decembrie, Naţionala României a înregistrat, după 20 de ani, prima victorie în faţa Rusiei, la Campionatul European de Handbal feminin din Suedia. Dacă la Campionatul din 1996, meciul România-Rusia s-a încheiat cu scorul de 29-26, acum româncele au întrecut echipa Rusiei cu 5 goluri, scorul final cu actuala campioană olimpică en-titre fiind de 22-17.

Echipa noastră luptă să ajungă în fazele finale ale competiţieI, iar meciurile vor continua să fie transmise, în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, la TVR 2 şi TVR HD, după următorul program:

9 dec. de la 19.30 România-Croaţia, transmisiune directă de la Helsingborg
În perioada 10 – 14 decembrie, în fiecare seară de la 21.45 – partidele de Faza a 2-a, transmisiuni directe de la Goteborg şi Helsingborg
16 dec. de la 19.15 Semifinala 1 şi de la 21.45 Semifinala 2 – transmisiuni directe de la Goteborg
18 dec. de la 16.30 Finala mică şi de la 19.00 Finala – transmisiuni directe de la Goteborg.
Partida România-Rusia de miercuri seară a plasat postul TVR 2 pe locul 4 atât pe targetul Comercial (cu un rating mediu de 3% şi o cotă de piaţă medie de 6%) cât şi pe Urban (cu un rating mediu de 2,6% şi o cotă de piaţă medie de 6,8%). La nivel naţional, partida de handbal difuzată în intervalul 19.23 – 20.58 a fost urmărită în medie de 468.000 de telespectatori, reprezentând un rating mediu de 2,6% şi o cotă medie de piaţă de 5,1%.

Vârful maxim de audienţă a fost înregistrat pe finalul partidei când aproape un milion de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură succesul româncelor, informează TVR. Minutul de aur al partidei a fost înregistrat la 20.54 când, la nivel naţional, 990.000 de telespectatori aşteptau fluierul de final al partidei ce dă speranţe româncelor la calificarea în fazele finale ale Campionatului. În acel moment, TVR 2 se plasa pe locul 2 (pe target Comercial cu 5,2% rating şi 13,3% cotă de piaţă) şi pe locul 3 atât pe target Naţional (cu 5,5% rating şi 10.8% cotă de piaţă), cât şi pe target Urban (cu 5,9% şi 11,8%).

Sursa datelor: Kantar Media

Prelucrarea datelor: SRTv

Copyright: ARMADATA SRL

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY