Sportivii români împărtășesc momentele memorabile din viața lor într-un nou proiect de conținut: “Neînvinșii”

0
512

BRD Insider lansează, în parteneriat cu platforma de jurnalism sportiv Lead.ro, „Neînvinșii”, un proiect editorial care prezintă momente importante din viețile și carierele unora dintre cei mai importanți sportivi români.

Îngrijită editorial de Andreea Giuclea, unul dintre cei mai promiţători jurnalişti sportivi din noul val, care scrie la Lead.ro şi DoR (Decât o Revistă), seria de texte narative, scrise la persoana întâi de sportivii înşişi, începe cu doi autori: Andreea Răducan și Ana Maria Brânză.


“Acum aproape 4 ani prindea contur, pe site-ul Treizecizero.ro, ceea ce avea să devină BRD Insider, o sursă de conţinut exclusiv, dedicată la început tenisului, apoi handbalului, dar deschisă acum şi către alte sporturi, odată cu proiectul editorial „Neînvinşii”. Contextul actual demonstrează că noua generaţie de sportivi români are nevoie de inspiraţie şi de modele. Prin „Neînvinşii” dorim să aducem aceste modele aproape de tinerii practicanţi ai diferitelor sporturi, poate viitoare staruri ale sportului românesc. Poveştile sportivilor consacraţi vorbesc nu doar despre clipele de glorie, documentate deja pe larg, ci şi – mai ales – despre dificultăţile şi munca din spatele marilor performanţe. Şi, împreună cu proiectele de conţinut dezvoltate pentru tenis şi handbal, prin „Neînvinşii” susținem în egală măsură şi demersurile jurnalistice dedicate noii generații de consumatori de sport”, a spus Traian Traicu, BRD – Groupe Société Générale.

“Toate proiectele noastre s-au născut din pasiune. Pasiune pentru sport, pentru scriitură, pentru adevăr și povești cu tâlc. De aici a pornit și „Neînvinșii”, un proiect editorial care vrea nu doar să zgârie suprafața, ci să ajungă la miezul poveștii de viață a acestor oameni admirați, iubiți și, uneori, judecați, pentru a vedea ce se ascunde acolo, ce îi motivează și ce îi descurajează. Fiecare dintre noi are ceva de învățat din aceste povești și cred că, citindu-le, putem învăța și noi cum să fim de neînvins”, a adăugat Adrian Țoca, fondatorul Treizecizero.ro și co-fondatorul Lead.ro.

Materialele care vor face parte din demersul jurnalistic „Neînvinșii” vor să arate lumii o altă fațetă a vieții sportivilor, mai personală, trecută prin propriul lor filtru. Acest tip de material autobiografic și motivațional constituie o experiență diferită și pentru sportivi, care sunt invitați acum să-și scrie propria versiune a poveştii lor de succes.

(de Teodor Chiriac)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here