SPECIAL/ Mitica schimba fata Bucurestiului

0
41

Preşedintele LPF deţine un hectar de teren chiar lîngă Casa Poporului şi în trei ani va construi acolo cea mai înaltă clădire din ţară: un hotel de 32 de etaje. Partener va fi celebrul lanţ german Kempinski, iar investiţia este cifrată la 50 de milioane de euro

Destul de discret în ultima vreme, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal pregăteşte o lovitură de proporţii: cel mai mare şi mai luxos hotel din România. Locaţia este una de excepţie, într-o zonă în care un metru pătrat de teren costă deja 3.000 de euro! “Am reuşit să îl cumpăr acum un an şi este cea mai bună afacere a mea. Şi dacă nu fac nimic pe el mă îmbogăţesc, la cum cresc preţurile în Bucureşti. Dar am decis să construiesc cel mai tare hotel de la noi, cu un Spa cum nu există încă”, a spus Corleone. Planul detaliat de însuşi iniţiatorul lui este unul care taie respiraţia: 32 de etaje, 450 de camere, şapte săli de conferinţe, dintre care una de 1.000 de locuri, patru piscine, parcare unicat în România, pistă de alergare în aer liber, cu încălzire subterană, şapte cabinete medicale, plus altele de înfrumuseţare. Investiţia este demarată, şeful Ligii plătind deja pentru proiect 850.000 de euro!

Cel mai sigur loc din Bucureşti

Obsedat de siguranţa investiţiei sale, Dragomir a ales ca viitorul turn să fie amplasat pe cel mai sigur loc al Bucureştiului: o stîncă uriaşă pe care se află şi Casa Poporului. “Pontul” i-a fost dat de arhitecta Anca Petrescu, cea care pe vremea lui Ceauşescu a făcut planurile pentru actualul Palat al Parlamentului. “După ce că nu e afectat aproape deloc de cutremure, locul este situat pe cel mai înalt deal al Bucureştiului. Dacă la ce e acum în Capitală, la 20 de etaje se vede atît de frumos de sus, vă daţi seama ce privelişte voi avea eu cînd totul va fi gata?” Dragomir vrea să îşi construiască la ultimul etaj un apartament de 200 de metri pătraţi, care să se învecineze cu altul de 500, în care să locuiască familia fiului său, Bogdan. “Modelul e luat din străinătate: sus fac grădină, pot să cresc cîini, pisici, nu ştie nimeni şi nu deranjez pe nimeni”, glumeşte Corleone.

Investiţie amortizată în 15 ani

Dragomir estimează că ridicarea noului hotel este o afacere care îl va costa 50 de milioane de euro, bani rambursabili la bănci în circa 15 ani. “E afacerea băiatului meu, poţi să scrii că eu sînt angajatul lui Bogdan. Tot pentru el am făcut şi primul hotel, care merge brici, certîndu-mă cu nevastă-mea, care zicea că arunc banii aiurea”, se laudă Mitică. Implicat în afaceri imobiliare de mai bine de zece ani, Dragomir a avut un succes uluitor, care îl stimulează şi susţine să se lanseze în proiecte mari, cum este cel al uriaşului hotel: “Mă întinereşte afacerea asta, stau cîte patru ore pe zi cu arhitecţii şi nu mă plictisesc”. Industria hotelieră fiind o afacere care a atras mulţi oameni din fotbal, Dragomir “fură” de la fiecare cîte o idee, pe care încearcă să o aplice la investiţia lui. “Am văzut la Viorel Păunescu o parcare senzaţională, cu platformă care mută maşinile la locurile libere prin comanda unui computer. Nu ai nevoie de şofer, de nimic! La fel fac şi la mine”, se ambalează Mitică.

D.D. Kempinski

Dragomir a găsit şi numele noului hotel: D.D. Kempinski, primele două litere reprezentînd iniţialele lui. Dorind calitate, el s-a orientat spre lanţul german Kempinski, unul dintre liderii mondiali în domeniu. Dragomir vrea însă să spargă toate standardele de calitate, dimensionînd generos camerele şi dotîndu-le după cele mai extravagante gusturi: jacuzzi şi saună în fiecare cameră, lîngă un perete de sticlă care să faciliteze o privelişte de excepţie.

           

Continuarea in numarul 96
(5-11 februarie 2008)
Sport Magazin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here