SPECIAL/ Am crescut, va multumim!

0
39

SportMagazin a vîndut în primele şase luni ale anului 2008 cît Mens Health, ProMotor, Campionii, Quatroruotte, Maxim şi Playboy la un loc.

SportMagazin a ajuns una dintre cele mai bine vîndute reviste săptămînale din România! Conform BRAT, Biroul Român de Audit al Tirajelor, am avut în primele şase luni ale anului 252.220 de exemplare vîndute cu bucata. Nu este mult dar nici puţin dacă ne gîndim că nici o altă publicaţie de acelaşi gen nu se apropie măcar de cifrele noastre.

Cine ar fi crezut că, în peisajul actual, o revistă fără bîrfe, minciuni şi jigniri mai poate avea atît de mulţi fani? Într-o societate bazată pe competiţie, în care eşecul nu mai este tolerat, încercarea noastră de a face presă sportivă, doar sportivă, a fost una extrem de riscantă atît pentru noi, cei care am muncit la proiect, cît mai ales pentru banii patronului. Certificatul primit de la BRAT confirmă faptul că am reuşit. Mai mult, am impus pe piaţă, cu ajutorul vostru, al cititorilor, o revistă care nu are în spate un trust. Nici nu ştiţi cît de greu este acest lucru, cît costă promovarea şi ce dificil este să nu vinzi publicitate doar în paginile revistei tale şi nu la pachet cu spoturi pe tv şi alte ziare.

Au trecut mai bine de doi ani de la lansare şi, în loc să dăm faliment aşa cum tot anunţau “colegii” de la Fanatik, foarte preocupaţi de soarta noastră, am ajuns să-i depăşim.

SportMagazin se situează de asemenea peste Mens Health, revistă aparţinînd trustului Burda, care vinde lunar aproape jumătate din cît o facem noi pe săptămînă, ProMotor-ul MediaPro-ului care are şi o emisiune tv cu acelaşi nume, şi “Campionii” Gazetei, publicaţii care au cam acelaşi target cu al nostru.

Acest fapt ne face să credem că nu v-am dezamăgit şi că am cîştigat pariul pe care l-am făcut cu noi înşine la împlinirea unui an de la prima apariţie. Spuneam atunci că avem încredere că voi, cititorii de presă sportivă din România, v-aţi săturat de comicul grotesc al patronilor de club care acaparează tot mai mult spaţiu în presa scrisă, radiouri sau televiziuni şi că vă doriţi ca reflectoarele să fie puse pe actorii principali ai scenelor sportive: jucătorii şi antrenorii. Se pare că nu ne-am înşelat, mulţi dintre voi preferă muzica adevărată în locul manelelor şi asta ne bucură enorm.

Vă promitem că nu ni se va urca succesul la cap. Vom încerca să vă oferim în continuare ceea ce vă doriţi şi aşteptaţi de la noi, adică un produs de cea mai bună calitate, aşa cum v-a obişnuit echipa “SportMagazin”.

“Fotbalul românesc mi-a dat totul. M-am simţit dator să-l ajut să-şi păstreze statutul de sport şi de aceea am investit într-o revistă care promovează fenomenul în sine şi nu personajele dubioase care se învîrt în jurul lui” – Ionuţ Lupescu, proprietar SportMagazin

“S-a muncit mult dar nu ni s-a părut niciodată prea greu pentru că ne-am ajutat întotdeuna unul pe celălalt. Sîntem prieteni şi formăm o echipă unită, aceasta a fost cheia reuşitei noastre. Cred că acum, succesul proiectului SportMagazin este clar pentru toată lumea” – Mihaela Pascu, Marketing Manager SportMagazin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here