Drept la replica

0
50

Drept la replică, Ionuţ Lupescu

Referitor la articolele “Lupescu i-a amăgit pe surdo-muţi” publicat în ediţia din 8 ianuarie şi “Mihai Rusu: Lupescu si-a batut joc de mine!” publicat în ediţia din 9 ianuarie 2008.


Din respect pentru cititorii cotidianului “Evenimenul Zilei” şi pentru corecta informare a opiniei publice doresc să precizez urmatoarele.

Articolele “Lupescu i-a amăgit pe surdo-muţi” publicat în ediţia din 8 ianuarie şi “Mihai Rusu: Lupescu şi-a bătut joc de mine!” publicat in ediţia din 9 ianuarie conţin informaţii false care aduc atingere imaginii şi reputaţiei mele profesionale.

Lupescu i-a amagit pe surdo-muti, 8 ianuarie 2008

“Directorul general al FRF a promis, prin intermediul revistei sale, ca va dona bani unei asociatii de sportivi surzi.” (sursa : www.evz.ro)

  • Informaţia este falsă. Iniţiativa donaţiei de bani pentru asociaţia de sportivi surdo-muţi a aparţinut revistei SportMagazin la propunerea actualului redactor al EVZ, dl. Adi Dobre, pe vremea aceea, redactor la revista SportMagazin. Donaţiile au fost promise în nume propriu de 16 personalităţi din fotbalul românesc , inclusiv subsemnatul,  revista SportMagazin angajându-se să colecteze aceşti bani şi să-i ofere Asociaţiei “PRO DEAF SPORT CLUB”

“…. dupa ce a pozat in filantrop, facandu-si reclama aferenta, Lupescu a uitat sa-si respecte promisiunile. “(sursa : www.evz.ro)

  • Informaţia este falsă în condiţiile în care personal mi-am respectat promisiunea de a dona cei 100 de Euro promisi. Ulterior, in condiţiile în care nu s-au adunat decât 500 de Euro, am acoperit personal întreaga sumă de bani, 1600 Euro.

“In primavara anului 2006, Ionut Lupescu a devenit patronul revistei “Sportmagazin kicker”, o replica romaneasca a celebrului bisaptamanal german “Kicker”. Afacerea s-a prabusit insa rapid, iar publicatia lui Lupescu a inceput sa fie reclamata de parteneri pentru faptul ca nu-si plateste facturile si nu-si onoreaza diverse obligatii contractuale.” (sursa : www.evz.ro)

  • Revista SportMagazin s-a confruntat cu probleme financiare în perioada în care echipa managerială a fost formată din domnul Bogdan Popescu, asociatul meu din acea perioadă (mai-octombrie 2006), în calitate de director general şi domnul Mihai Rusu în calitate de redactor-şef. Începând cu ianurie 2007, după schimbarea completă a conducerii manageriale şi a acţionariatului, revista SportMagazin s-a relansat şi nu a mai înregistrat nici o întârziere în efectuarea vreunei plăţi, mai mult, plătind şi restanţele.

“Lasata balta de germani, care nu au mai fost de acord ca numele lor sa fie asociat cu cel al lui Lupescu, revista supravietuieste in prezent doar din ambitia oficialului FRF, care spera sa gaseasca un cumparator.” (sursa : www.evz.ro)

  • Informaţia este falsă deoarece partenerii germani nu şi-au exprimat dorinţa de încetare a colaborării. Decizia de renunţare la brandingul Kicker mi-a aparţinut în întregime, fiind motivată exclusiv financiar : suma plătită lunar pentru brandingul Kicker nu se justifica din punctul de vedere al vânzărilor.

“Au trecut de-atunci zece luni, perioada in care Florin Nitu, reprezentantul sportivilor surdo-muti, a incercat zadarnic sa intre in posesia banilor promisi solemn de Lupescu.(…) El povesteste ca a mers si la federatie, dar domnul Ionut Lupescu m-a trimis la plimbare”. (sursa : www.evz.ro)

  • Relaţia mea cu preşedintele Asociaţiei “PRO DEAF SPORT CLUB”, Florin Niţu este una normală. În calitate de director general al FRF am sprijinit constant acţiunile asociaţiei. Uşa biroului meu a fost mereu deschisă, iar acest lucru poate fi verificat direct cu dl. Florin Niţu.


Mihai Rusu: “Lupescu si-a batut joc de mine!” , 9 ianuarie 2008

 “Fosta “voce” de la Europa Libera a revenit in Romania la chemarea sefului FRF. Increderea in Lupescu l-a costat serviciul, casa si prietenii. (“¦) “Am lasat totul in Germania – serviciu, familie, prieteni – pentru a veni in Romania, cu scopul de a pune pe picioare acest proiect, in care am crezut foarte mult”, isi incepe povestea Mihai Rusu, fost redactor-sef la “Sportmagazin kicker”. (sursa : www.evz.ro)

  • Am decis împreună cu asociatul meu de atunci, dl. Bogdan Popescu, implicarea lui Mihai Rusu în proiectul SportMagazin şi cunoscând faptul că în acea perioadă, ca urmare a mutării studiourilor Europa Liberă de la Munchen la Praga, acesta rămăsese fără loc de muncă.  

“Dupa patru luni de colaborare cu Lupescu, Rusu si-a dat seama cu cine are de-a face si, dezamagit, si-a luat campii.”Nu avea rost sa mai stau”, continua Rusu, silit sa-si reia acum viata de la zero in Germania. (sursa : www.evz.ro)

  • Informaţia furnizată este falsă. dl. Rusu a încasat salariul de la SportMagazin timp de 6 luni, în perioada mai-octombrie 2006 (se pot verifica ştatele de plată).

“Numai ca, la scurt timp dupa lansarea pe piata, revista a esuat lamentabil. Prost manageriata de Lupescu, publicatia a intrat in faliment.” (sursa : www.evz.ro)

  • Informaţia este falsă. De partea managerială a revistei s-au ocupat în acea perioadă (mai-octombrie 2006) domnii Mihai Rusu şi Bogdan Popescu, implicarea mea în conducerea revistei fiind minimă. După 6 luni de activitate, am comandat un audit financiar independent care a constatat managementul prost al revistei. Ca urmare, am hotărât să cumăr integral acţiunile partenerului meu şi schimbarea conducerii revistei.

“Angajatii de la “Sportmagazin kicker” care, odata cu trecerea timpului, constatau ca salariile lor “doar” se micsoreaza se pot considera fericiti. Altii, in special colaboratorii, nu au fost platiti decat partial, iar unii – deloc.”(sursa : www.evz.ro)

  • Răspunderea pentru orice neplăceri cauzate colaboratorilor de atunci ai revistei SportMagazin aparţine echipei managerile din acea perioadă formată din domnii Mihai Rusu (redactor-şef) şi Bogdan Popescu (director general) care se ocupau de plata salariilor, de angajări sau concedieri. Toate contractele restante pe care le-am găsit după preluarea acţiunilor le-am achitat sau sunt în curs de achitare.

“Angrenat in diverse proiecte media, cum ar fi “Radio Total Sport FM”(la care era asociat) si “Sportmagazin kicker”, Ionut Lupescu nu s-a aratat foarte priceput in materie de management. (…)

La un an si jumatate de la desfiintarea postului de radio “Total Sport FM”, inca mai sunt oameni care nu si-au primit salariile pe ultimele luni. In ultimele saptamani de viata ale statiei, care trebuia sa transmita in exclusivitate meciurile nationalei Romaniei, s-a facut veritabila munca patriotica. Ramasi chiar si fara caldura (din cauza facturilor neplatite), angajatii postului au sperat pana in ultima clipa in promisiunile patronului Lupescu.” (sursa : www.evz.ro)

  • Informaţia este o minciună grosolană. Nu am deţinut niciodată acţiuni la postul de radio TOTAL SPORT FM şi nu am fost contactat de nici un angajat în vederea achitării salariilor. De altfel, acest lucru ar fi fost imposibil în condiţiile în care nu eram nici acţionar, nici manager al acestui post de radio.

“Ionut Lupescu a reusit intr-un timp-record sa-i indeparteze din parteneriatul cu revista sa pana si pe nemtii de la revista “Kicker. “Cei de la “Kicker” nu au fost prea fericiti. Asta ca sa folosesc o formula eleganta de exprimare”, povesteste Mihai Rusu.”(sursa : www.evz.ro)

  • Informaţia este falsă. “Cei de la “Kicker”nu au fost prea fericiţi de colaborarea cu dl. Mihai Rus. Redactorul-şef al bi-săptămânalului german Kicker SportMagazin, dl. Rainer Holzschuh, s-a arătat dezamăgit de colaborarea profesională cu domnul Rusu.


În cazul nepublicării dreptului meu la replică în integralitate, consider acest lucru drept rea voinţă şi îmi rezerv dreptul de a apela la instanţele de judecată.  

Ionuţ Lupescu
9 ianuarie 2008

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here