Drept la replica la articolul ‘Daruiesti si castigi – Sarbu da bani pe revista lui Lupescu si ia Nationala’ din Gardianul

0
60

În ziarul dumneavoastră din 06.11.2007 aţi publicat un articol intitulat: “Dăruieşti şi câştigi – Sârbu dă bani pe revista lui Lupescu şi ia Naţionala”

În virtutea dreptului la replică, şi pentru o mai bună informare a cititorilor ziarului dumneavoastră, vă rugăm să publicaţi următoarele precizări.

1. Ziarul Gardianul se află într-o gravă şi regretabilă eroare. Nu a aflat ce se află în spatele “înţelegerii tacite dintre directorul Federaţiei Române de Fotbal, Ionuţ Lupescu, şi trustul Media Pro” din simplul motiv că o astfel de înţelegere nu există.

2. Dacă Sport Magazin se află pe tarabe este pentru că majoritatea distribuitorilor de presă au contracte cu noi. Iar acest lucru ar trebui să vă conducă la concluzia corectă, aceea că revista aduce profit firmelor de distribuţie de presă, deci se vinde. În plus, nu trebuie să vă panicaţi dacă o vedeţi şi marţi şi miercuri. Este o revistă săptămînală şi se vinde în decursul unei săptămîni şi nu de la 7 pînă la 18 ca în cazul unui cotidian.

3. Sport Magazin este produsul muncii unei echipe valoroase formate din 20 de persoane. Şi oricum, faceţi o uriaşă confuzie între calitate şi cantitate. Mult mai uşor scrie un jurnalist bun două sau trei articole interesante decît 2-3 netalentaţi un articol bun.

4. Rezultatele reorganizărilor au fost foarte bune, dovadă şi actualele cifre de vînzări pe care, fiindcă prefer incompetenţa în locul relei voinţe, vreau să cred că nu le cunoaşteţi, nu că aţi omis intenţionat să le faceţi publice. Tocmai pentru că, prin aceste reorganzări am obţinut rezultatele scontate, am de gînd să recurg la aşa ceva de cîte ori consider că va fi necesar pentru a îmbunătăţi calitatea revistei.

5. Fratele meu, Ionuţ Lupescu, nu amestecă niciodată afacerile personale cu treburile FRF. Nu conduce o maşină Dacia deşi constructorul de la Piteşti este sponsorul naţionalei aşa cum pot să vă asigur că-şi cumpără pe banii lui tricouri Nike şi Adidas, aparate de ras Gilette, bere Timişoreana sau Bergenbier şi că nu are bonuri gratuite la Carrefour.

De asemenea vă asigur că nu este patronul Ringier, companie despre care se zvoneşte că ar revinde companiei Media Pro cotidianul Prosport. Vă scutesc astfel de ridicolul unor eventuale noi presupuneri elucubrante pe care aţi putea să le faceţi şi pe această temă.

În final, ţin să-mi exprim surprinderea şi dezamăgirea faţă de modul în care jurnaliştii de la Gardianul înţeleg să facă presă în anul 2007.

Anna Lupescu
Director General Sport Magazin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here