AutoArena: Viata de sapte stele

0
86

Bani, faimă şi o groază de proprietăţi – lumea unui miliardar este mai plină decît a oricărui om de pe planetă. Însă cum rezolvă el o intrare deosebită la o întrunire la care participă şi alţii ca el? Unul dintre răspunsuri, în cele ce urmează.

Puţine lucruri te-ar mai putea impresiona pe lumea aceasta dacă ai stat o noapte în apartamentul regal din Burj Al Arab sau dacă ai petrecut pe unul din iahturile prietenului Abramovic; practic, la acest nivel, chiar şi o maşină precum Rolls-Royce Phantom ţi se va părea la fel de normală precum celor de pe stradă autobuzul 282. Dacă eşti un asemenea personaj, atunci vei fi asaltat invariabil de tot soiul de companii care vor încerca să îţi dovedească că merită un dram de atenţie din partea ta. Şi, la fel de invariabil, una dintre acestea va fi Mansory. Firma aparţine lui Kourosh Mansory, un tip care cunoaşte mărcile de lux din Marea Britanie ca pe propriul buzunar şi care a acumulat o experienţă de 20 de ani în industria produselor realizate la comandă.

De-a lungul timpului, de pe porţile companiei din Wunsiedeler au ieşit multe minuni, dar, la salonul auto de la Geneva, angajaţii lui Mr. Mansory s-au întrecut pe ei înşişi odată cu dezvelirea lui Conquistador – un Rolls-Royce Phantom care l-ar face pînă şi pe Dracula să plîngă. Phantom este o maaşină unică, iar Mansory a înţeles asta, creînd un tuning unic. Nu vei găsi nici un brizz-brizz inutil pe această caroserie vopsită într-un negru mat înfi orător, de al cărui foame de lumină nu pare să scape decît uriaşa grilă de radiator şi cîteva elemente decorative ici-colo, precum fantele de aerisire laterale din aluminiu sau ornamentele cromate ce trasează perimetrul geamurilor laterale. Pe timp de noapte, strălucirea mai cîştigă teren mulţumită proiectoarelor LED şi semnalizatoarelor din oglinzi, dar efortul lor va trece mai mereu neobservat. Nu acelaşi lucru se poate spune însă şi despre jantele de 24 de inch vopsite în acelaşi negru mat, de care ar fi mîndru orice angajat West Coast Customs.

Totuşi, trebuie să respiri aerul habitaclului ca să te convingi că această piesă de inginerie anglo-germană este cu adevărat unică. Nu o spunem noi, ci fi neţea tapiţeriei din piele, inserţiile de fi bră de carbon şi lemn de arţar, decoraţiunile în Alcantara de pe tavan sau minunatul motiv al tablei de şah, prezent pe bord, volan, panourile interioare ale uşilor şi pe tăbliţele rabatabile din spatele scaunelor. Într-o asemenea atmosferă exclusivistă, toate bla-bla-urile agentului de vînzări despre motorul upgradat la 498 CP şi 780 Nm, viteza maximă dusă la 270 km/h sau sistemul de frînare Brembo cu discuri de 412 mm pe faţă şi 405 mm pe spate îţi vor intra pe o ureche şi vor ieşi pe zece. La drept vorbind, tot ce te va interesa în acele momente va fi următorul capitol din viaţa ta de şapte stele…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here