AutoArena: Asalt al brand-urilor americane

0
78

La SIAB 2007, grupul Rădăcini Motors a participat în premieră cu un stand dedicat mărcilor Corvette, Hummer şi Cadillac, pe care le reprezintă în România

Începînd din acest an, Rădăcini Grup a devenit importatorul oficial al brandurilor Cadillac, Corvete şi Hummer în România. Compania este singura autorizată de General Motors să vîndă maşinile acestor brand-uri pe piaţa din România şi a demarat activitatea cu un show-room în Bucureşti. Rădăcini vinde şi alte branduri aparţinînd GM, Opel şi Chevrolet, în trecut fiind unul dintre dealerii care reuşeau cifre importante de vînzări pentru brandul autohton Daewoo.

Nicolae Sorescu, director al Diviziei de vînzări a Rădăcini Grup, a declarat că exclusivitatea pe care o are grupul este “o răsplată pentru activitatea depusă” pînă acum de companie. Dincolo de implicaţiile financiare pe care General Motors le-a impus pentru acest deal, în finalizarea acestui acord a fost foarte important şi faptul că “GM doreşte un partener cu experienţă, care să facă faţă standardelor impuse pentru vînzarea acestor mărci”, spune Sorescu.

Celor care se vor grăbi să îşi cumpere o maşină cu unul dintre cele trei logo-uri pe capotă, Rădăcini le pune la dispoziţie un singur punct de service în Bucureşti. “Numărul de maşini ne permite să asigurăm un service de înalt nivel în care să primeze calitatea, şi nu cantitatea”, a precizat Sorescu. După cele 10 zile de SIAB, reprezentanţii Rădăcini au sugerat că numărul de unităţi vîndute este mai mare decît se aşteptau, dar nu au dorit să precizeze o cifră exactă. Oricum, vînzarea celor trei branduri premium nu este un business de volum. Mărirea reţelei de puncte de reprezentare în ţară nu este unul dintre obiectivele pe termen scurt ale celor de la Rădăcini, ci creşterea nivelului de serviciu în conformitate cu standardele cerute de GM. Reprezentanţii companiei au declarat că investiţia într-un astfel de centru este de aproximativ 4 milioane de euro, bani la care se adaugă şi capitalul de lucru. “Dar, dacă nu te pricepi, dai faliment! Şi asta este valabil, astăzi, pentru orice marcă auto”, spune Sorescu.

În ceea ce priveşte vînzarea şi a altor branduri auto, reprezentanţii Rădăcini nu au ascuns că mai pregătesc “ceva surprize”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here