AUTO/ Noul Opel Insignia

0
67

Din 2009, cînd va fi lansat în România, noul model produs de Opel va ataca piaţa sedanurilor de clasă medie

Ziua de 22 iulie 2008 este una dintre cele mai importante zile din istoria mărcii Opel din ultimii ani. Asta pentru că, în prima zi a Salonului Auto de la Londra, constructorul care îşi are cartierul general în Germania, la Russelsheim a dezvăluit noul model Insignia, care îi va lua locul pe piaţa europeană actualului sedan de clasă medie Vectra. Vînzările la noul Opel Insignia vor demara în toamnă.

De altfel, Opel a prezentat în premieră publicului larg noul Insignia atît în versiunea notchback cu patru uşi, cît şi în varianta de caroserie hatchback în cinci uşi, consemnîndu-se astfel o dublă premieră. De asemenea, o dată cu Insignia a fost lansat şi noul logo Opel care se va regăsi pe viitoarele modele.

Anticipat şi spionat îndelung în ultima vreme, noul Opel Insignia nu a trădat aşteptările fanilor săi în ceea ce priveşte design-ul, majoritatea liniilor fiind preluate de la conceptul GTC, prezentat anul trecut la Salonul Auto de la Geneva. Scopul principal a fost realizarea unui aspect elegant, mai deosebit, care să atragă tinerii să conducă noul Insignia. De altfel, aşa cum declara Mark Adams, vicepreşedintele departamentului de design GM Europe, o dată cu Insignia, Opel introduce o nouă filosofie de design, mai sofisticată, care îmbină latura artistică cu precizia tipic germană.

Designerii noului Insignia au creat în mod deliberat versiuni similare pentru a păstra frumuseţea celui mai nou model de clasă medie produs de Opel. Atît lungimea versiunii notchback, cît şi a celei hatchback este de 4.830 mm, iar ampatamentul a rămas şi el acelaşi: 2.737 mm.

Foto: Opel

Continuarea în numărul 139 al SportMagazin (2-8 decembrie 2008)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here